Portal kwalificatiestructuur

Vorige

Leidinggeven in de contactcenterbranche

  • K0265
  • 240
  • Verbredend+Verdiepend
  • 01-03-2016
  • Nee
  • Nee

Relevantie

Dit keuzedeel is gericht op verbreding en verdieping van de kennis en vaardigheden van deelnemers aan de kopopleiding Leidinggeven, die werkzaam zijn of willen gaan werken als teamleider in de contactcenterbranche. Werkgevers in deze branche vinden het vaak wenselijk dat een specifieke opleiding tot leidinggevende/teamleider gevolgd wordt. Dit zowel gezien het werk als de toekomstbestendigheid van de werknemer.

Beschrijving

Dit keuzedeel is gebaseerd op onderdelen van het beroepscompetentieprofiel Contactcenter teamleider. In dit keuzedeel gaat het bijvoorbeeld om het implementeren van projecten, het bewaken van service levels en het rapporteren over projectprestaties. Hierbij wordt voortgebouwd op wat in de basis (profiel 1 van de kopopleiding Leidinggeven) aan de orde komt. Het keuzedeel bestaat uit een kerntaak met vijf werkprocessen en de voor de uitvoering daarvan benodigde kennis en vaardigheden.