Topservice
- K0175
- 240
- Verdiepend
- 01-03-2016
- Nee
- Nee
Relevantie
Passagiers kiezen voor een luchtvaartmaatschappij op basis van prijs-kwaliteitverhouding. De kwaliteit wordt in hoge mate bepaald door het niveau van service dat verleend wordt. Dienstverleners in de luchtvaart die een keuzedeel Topservice hebben gevolgd, hebben meerwaarde voor een luchtvaartmaatschappij omdat zij daarmee hun niveau van service hoog kunnen houden.
Beschrijving
Topservice is een verdieping op de gastvrijheid die al in basis en profiel is opgenomen binnen het kwalificatiedossier Dienstverlening in de luchtvaart. In dit keuzedeel leert de luchtvaartdienstverlener om de gastvrijheid die hij moet tonen om passagiers te werven en te behouden voor de luchtvaartmaatschappij op een hoger niveau van service te brengen. De luchtvaartdienstverlener leert meer over de rol van communicatie, verschillende type mensen met verschillende type behoeften en hoe daar op in te spelen en te anticiperen.